Victòria importantíssima del Sènior «A» a la difícil pista del CE Onyar, líder del grup fins aquesta jornada, amb un Albert Ribas sensacional.
El Círcol arribava al partit amb un bon estat de forma i d’ànims, en part gràcies a l’abultada victòria de la setmana anterior contra un rival directe com el Mataró, i recuperant a tots els jugadors per aquest partit, entre ells Jose J. Díaz, capaç d’annotar 4 triples en seu retorn després de 4 partits.
El partit no començava bé, com ja ve essent habitual, i el Círcol permetia als locals anotar amb facilitat, un Onyar amb una línia exterior molt encertada que només al primer quart era capaç d’anotar 5 triples. La mala defensa (27 punts en contra en 10 minuts) era l’assignatura pendent dels nostres, però el segon quart no començava gens bé i els locals marxaven de 15 punts a falta de 8 minuts pel descans. Els jugadors de Francesc Castellet però, van reaccionar gràcies a canvis defensius i a una major agressivitat a darrera que va donar peu a tornar a entrar en el partit i anar 5 a sota al descans (46-41).
A la represa, el Círcol mantenia a ratlla als locals i les diferències eren mínimes, però un jugador va canviar el signe del partit: Albert Ribas. Amb ell a pista, els gironins eren incapaços d’anotar a la pintura, un Albert sublim, impedia als jugadors interiors poder anotar i intimidava qualsevol penetració dels exteriors, obligant a l’Onyar a buscar l’encert desde fora i a realitzar llançaments molt forçats que, amb els nostres dominant el rebot defensiu, permetia córrer i anotar amb més fluidesa.
L’actuació d’Albert Ribas i el bon criteri dels àrbitres, respectant en tot moment el joc de contacte que els locals buscaven jugada rere jugada, va acabar desquiciant als gironins, xiulant 2 tècniques (jugador i entrenador) i amb una dequalificant directe a l’entrenador local a falta de 6 minuts. Els nostres, liderats per Andreu Lladó (19 punts, 8 rebots i 9 faltes rebudes), van controlar el final del partit i van aconseguir una victòria molt important en un grup molt igualat, que permet al Círcol mirar de reull la part alta de la classificació.
![]()